Recordopbrengst Kerstactie naar Belgian Homeless Cup

Recordopbrengst Kerstactie naar Belgian Homeless Cup

Van 17 tot donderdag 27 december vond de jaarlijkse Kerstactie van de Pro League en haar 24 clubs ten voordele van de Belgian Homeless Cup plaats. Tien dagen dus waarin alle profclubs als één team achter de Belgian Homeless Cup stonden. De Kerstactie bracht een recordopbrengst van 106 400 euro ten voordele van de Belgian Homeless Cup op!

Kompany, Tielemans, Castagne en Meunier gaan in gesprek met de Belgian Homeless Devils en Flames

Kompany, Tielemans, Castagne en Meunier gaan in gesprek met de Belgian Homeless Devils en Flames

Op 9 oktober, op de terreinen van het Belgian Football Center, hebben vier Rode Duivels en vier Homeless Devils elkaar ontmoet om passes en anekdotes met elkaar uit te wisselen. Deze gezellige bijeenkomst werd op video vastgelegd en toont de warme boodschap van de campagne MY TEAM, MY HOME van de Belgian Homeless Cup. Los van origine, leeftijd of levenswandel, is het gevoel van een kleedkamer binnen te stappen en er zich thuis te voelen universeel.

Kerstactie ten voordele van BHC vandaag van start!

Kerstactie ten voordele van BHC vandaag van start!

Maandag start de jaarlijkse Kerstactie van de Pro League en haar 24 clubs, ten voordele van de Belgian Homeless Cup. Gedurende 10 dagen kan u weer bieden op alle shirts van de spelers uit de Jupiler Pro League en de Proximus League en enkele unieke items en ervaringen. De veiling start maandag om 23 uur en loopt tot 27 december, 23 uur. Tien dagen dus waarin alle profclubs als één team achter de Belgian Homeless Cup gaan staan.

My Team, My Home: een groene golf in het Belgische voetbal

My Team, My Home: een groene golf in het Belgische voetbal

De bal hangt tegen de netten, het doel is bereikt. Met My Team, My Home droomde de Belgian Homeless Cup ervan om de Belgische voetbalwereld te zien verenigen rond dezelfde boodschap, en om zo de grote gemeenschap van supporters bewust te maken van de kracht van het voetbalteam in de strijd tegen de armoede. Hoewel het nog te vroeg is om het laatste fluitsignaal te horen, zijn de eerste resultaten meer dan positief.

Persbericht: MY TEAM, MY HOME

Persbericht: MY TEAM, MY HOME

Ter gelegenheid van de Internationale Dag van de Strijd tegen Armoede lanceert de Belgian Homeless Cup (BHC) haar campagne “My Team, My Home”. Door de voetbalwereld te verenigen achter dezelfde slogan, wil de BHC zoveel mogelijk mensen bewust maken van de kracht van een voetbalteam in de strijd tegen armoede. Dit doet zij ondermeer door de organisatie van een toernooi voor de Beurs in Brussel.